donderdag 4 april 2013

Been shopping ...

Dinsdag ging ik even de stad in.
Ik had goede dingen gelezen over enkele producten van Lush en wilde graag eens een kijkje gaan nemen. Zo gezegd, zo gedaan maar ik kwam wel thuis met wat meer dan enkel wat Lush-spulletjes ...
Kijk even mee!

Het T-shirt kocht ik in River Island. Normaal is dat een winkel die ik voorbij wandel maar omdat ik in enkele magazines enkele leuke accesoires van RI had gezien, besloot ik toch eens een kijkje te nemen. Toen ik zag dat er solden waren, kon ik natuurlijk niet anders dan even tussen de rekken snuffelen.
Ik nam dit T-shirt mee voor 12 euro (kostte normaal 20 euro).


Bij Veritas kocht ik deze katoendraden om vriendschapsarmbandjes te maken. Ze kostten per stuk 2,95 euro. 
De ring kocht ik ook bij River Island voor 2 euro. Het is normaal een duimring maar ik kocht de kleinste maat en draag hem gewoon rond mijn ringvinger! Je zie het niet zo goed op de foto, maar het zijn allemaal kleine hartjes.

In de Kruidvat kocht ik een handcrème voor 3 euro (ongeveer, ik heb de rekening niet meer :s).
De Stay Matt Lip Cream van Essence kostte me ongeveer 2 euro. Ik kocht de kleur Smooth Berry.

En dan de goodies waarvoor ik eigenlijk ging winkelen!
Links zie je 'The Comforter'. Dit is een Bubble Bar die je enkele keren kan gebruiken in bad. Hij zorgt voor lekker ruikend water met een fijn roze kleurtje. Ik kijk er al naar uit om een badje te nemen!
Rechts zie je de Solid Shampoo 'Jumping Juniter'. Dit is een blokje shampoo dat speciaal bedoeld is voor snel vet wordend haar. I-d-e-a-a-l voor mij dus!
The Comforter kostte net geen 7 euro, JJ kostte iets meer dan 8 euro.

Van de lieve mevrouw in de winkel kreeg ik nog twee staaltjes mee.
Vanishing Cream, een dagcrème voor gemengde huid, en Herbalism, een cleanser.
Ik ben erg benieuwd naar de werking van deze producten.

Zo, dit was het. 
In totaal was ik ongeveer 40 euro kwijt. Dat is vrij veel geld voor een studente maar als je ziet wat ik er voor terug heb, vind ik dat ik nog wel verantwoordelijk geshopt heb, hihi!

Love from,
Xadi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten