maandag 18 maart 2013

New Goodies

Ik ben momenteel hard bezig met de voorbereiding voor mijn stage eind deze week. Kleine verwenmomentjes zijn dan zeker welkom. Dit hadden mijn zus en Evelien, een van de beste vriendinnen, goed begrepen! Zij kwamen me blij maken met cadeautjes ...


De zus kwam net terug van een weekje Londen en nam voor mij 3 nagellakjes van Barry M mee.
Barry M is amper te verkrijgen in België en verzendkosten van online shops vind ik vaak vrij hoog.
Mijn zus was dus de perfecte persoon om een kleine boodschappenlijst aan mee te geven! Hoog op de verlanglijst stond 'Ridley Road' uit de Textured Nail Effect-lijn (links op de foto). Deze vond ze echter niet meteen & als vervanger nam ze 'Blue Moon' (rechts op de foto) mee. Ze verschillen in het flesje inderdaad niet erg veel van elkaar, maar in real life eens te meer!
Ridley Road is namelijk een speciaal lakje. Als de kleur is opgedroogd namelijk, krijg je een mooi zanderig effect op je nagels. Blue Moon heeft dit niet, en dekt ook pas na 5 laagjes ...
Omdat ze weet dat ik een big fan van glitters ben, nam ze ook het lakje 'Amethyst' mee. Deze glitterlak dekt onwijs goed na 3 laagjes. Je hebt geen basiskleur nodig. Heel mooi!

Hier zien jullie op mijn ringvinger, Amethyst in actie.
Ik vind hem iets té om op al mijn nagels te doen, maar hij is wel perfect als accentkleur!
Dit zijn 3 laagjes. De andere nagels zijn gehuld in 'Raspberryfields Forever' van Catrice.

Op zondag kwam lieve vriendin Evelien langs.
Haar zie ik veel te weinig weinig en ze had zelfs nog een verjaardagscadeautje voor mij (ik verjaar in december...). 
Deze mooie tas is vanaf vandaag de mijne! Ze heeft hem voor 4 euro gekocht in de ecoshop.
Het is geen echt leer maar de tas voelt toch enorm stevig en is perfect om heen en weer te pendelen tussen mama en papa (mijn ouders zijn gescheiden & in het weekend woon ik bij papa).
Misschien gebruik ik hem ook wel voor stage, wie weet!

Ik ben alleszins heel erg blij met mijn nieuwe goodies!

Love from,
Xadi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten