maandag 18 maart 2013

De trouwjurk van mijn dromen ...

Elk meisje van mijn leeftijd, heeft toch al zeker gedroomd over haar toekomstige huwelijk.
Wel, ik moet eerlijk zijn. Hoe mijn huwelijk eruit ziet, maakt me niet zo heel veel uit. Ik vind namelijk dat mijn man ook iets in de pap te brokken heeft. En aangezien die man nu nog een toekomstverhaal is, kan ik ook moeilijk rekening houden met een eventuele van-mijn-mening-afwijkende-mening.
Wat zeker is, is dat het een sprookje zal worden. Als het kan met een koets en paarden, veel glitter, witte duiven en bloemen.
Maar het belangrijkste is mijn jurk. Daar heeft mijn toekomstige prins op het witte paard niets over te zeggen. Ik weet namelijk al heel lang hoe mijn jurk er zal uitzien. Excuseer. Mijn twee jurken. Want als ik een sprookjeshuwelijk wil, mag er wel decadent gedaan worden!



Voila. Aanschouw.
Dit is volgens mij de per-fec-te jurk voor de ceremonie.
Wauw, wauw, wauw!
Deze jurk is perfect waar ik al 19 jaar van droom.
Een strakke bustier en eronder veel tule. Heel. Veel. Tule.
Natuurlijk ook niet té veel tule ... Want naar het altaar gedragen worden, lijkt me ook niet erg glamoureus. Alhoewel ...

Omdat mijn eerste jurk vrij bombastisch is en wandelen gehuld in 5 kilo tule maar net gaat, heb ik (uiteraard!) een andere jurk nodig voor het avondfeest.
Dit ontwerp ligt perfect op dezelfde lijn als mijn ceremoniejurk en is perfect dansbaar. Al zou de strik rond mijn taille gerust roze mogen zijn ;) !

En als er dan toch niet heel decadent kan gedaan worden omdat er ook nog een paard en een koets en witte duiven en glitter en ... moeten komen, knip ik voor het avondeten wel eventjes een meter tule van mijn jurk af. Komt op hetzelfde neer!

Hoe ziet jullie perfecte trouwjurk eruit?

Love from,
Xadi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten